دلنوشته های کویری
دلنوشته های کویری

دلنوشته های کویری

دل نوشته

سبد سبد مهربانی تقدیم تو باد!...


دوست دارم سبدی از گل های رز قرمز، یاس و نرگس در دست بگیرم و ب تمامی دنیا سفر کنم و ب همه ی اهل زمین شاخه های از یاس و نرگس و رز هدیه دهم!...

دوست دارم سبد سبد شکوفه های مهربانی را بر سر اهل زمین بریزم!...شاید ک در دل سنگدلان، چراغ امید و محبت روشن گردد!...

دوست دارم دست در دست مهربانی، امید و محبت ب تمامی دنیا سفر کنم و نور امید، محبت و عشق بر دل های همگان بتابانم!...

دوست دارم پیغام بر مهربانی باشم تا همگان بدانند، مهربانی، مهر و محبت، امید و رأفت نمرده اند!...

دوست دارم لطیف ترین احساسم را نثار دوستانم کنم تا بدانند ک چقدر دوست شان دارم...

راستی شما چه دوست داری؟!...



نظرات 5 + ارسال نظر
خدیجه یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 18:54 http://b-montazer.blogfa.com

چه زیباست " عـــــــــید " امسال!!!
به جای هفت سین ؛
هفت میم داشته باشیم :
مادر ، محسن ، ماتم ، مدینه ، مولا ، میخ در ، مشکی ...

سلاام...
ممنون عزیزم...
انشاا... ک حضرت فاطمه زهرا(س) همواره یار و یاورت باشن ناز گلم...

الف ص جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 21:06

توی وب شما هم نمیشه نظر خصوصی داد؟؟؟؟؟؟

سلاام...
چرا میشه خصوصی نظر گذاشت...
کافیه تماس با من رو بزنین و نظر خصوصی تون رو ارسال کنین...
ب همین راحتی!...

علیرضا شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 00:22 http://novkarizi87.blogfa.com

من خدا رو بیشتر از همه دوست دارم چون هر کس دیگه ای روکه دوس دارم فقط خدا بهم داده
به منم سری بزن و نظر بده ممنون میشم

سلاام...
ممنون و سپاس از حضور سبزتون...
چشم حتما در اولین فرصت ب دیدن تون میام...
شاد و پایدار باشین...

rouhi پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 23:09 http://koushesalam.blogsky.com

دوست دارم حداقل یکی از روزهای عمرم، خودم رو بیخیال شم و فقط بخاطر کمک به مردمی که دوستشان دارم، راه بیفتم داخل خیابان و دستشان را بگیرم. هر کس را به طریقی... هرکس نیازی داشت و بتوانم برایش برآورده کنم، بشتابم...
دوست دارم روزی به دور افتاده ترین روستای میهنم سری بزنم و به پیرترین کشاورز ایرانی خدا قوت بگویم و بخاطر عشق به وطنش، عشق به زندگی اش دستانش را پیامبر گونه ببوسم...
دوست دارم مردم را دوست داشته باشم...

سلاام...
انشاا... قسمت بشه و بتونین ب عنوان نماینده ی مهر و مهربانی ب تمامی نقاط کشور سفر کنین و ب دست پیر ترین کشاورز ایران در دورترین نقطه ب نیابت از پیامبر مهربانی ها ببوسه بزنین...
آرزوی زیبایی دارین ک نشأت گرفته از قلب مهربان شما هستش...
مهربانی خصلت آدمهای نیک روزگار هست ک بی شک شما هم از آن دسته هستین...
شاد و پیروز باشین....

کوشه نیوز پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 21:40 http://koushenews.blogfa.com/

من مادرمو دوست دارم.مادر تنها کسی است که میتوانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمیگیرد

سلاام و درود بر شما آقای پیران زائی...
درسته همگی ما مادران خود رو دوست داریم...
موجودی با ارزشی هستش ک بدون شک بعد از خداوند شایسته ی ستایشه...
ولی منظور من چیز دیگه ای بود...گویا من بد موضوع رو انتقال دادم ک پوزش می طلبم...
در هر صورت سپاس من رو از حضور سبزتون پذیرا باشین...
شاد و مستدام باشین...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.