دلنوشته های کویری
دلنوشته های کویری

دلنوشته های کویری

دل نوشته

شروعی دوباره!...


عید فطر، عید پایان یافتن رمضان نیست...

عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است...

چونان ققنوس ک از خاکستر خویش دوباره متولد می شود...

رمضان کوره ایی است ک هستی انسان را می سوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر می آورد!...

فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است...

بناست ک رمضان با سحرها و افطارهایش...

با شب های قدر و مناجات هایش از ما آدمی دیگر بسازد...

اگر در عید فطر در نیابیم ک از نو متولد شده ایم...

اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم...

عید فطر عید ما نیست!...

با آرزوی قبول طاعات و عبادات تک تک دوستان مهربان و عزیز، عید بر همگی تان مبارک...

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 22:00 http://www.zizialone.blogsky.com

بازم که رفتی خانومییییی
ما چشم انتظاریم بیای پست بذاریاااا
:)

سلاام عزیزکم...
فدایی داری مهربونم...
چشم حتما قند عسلم...

•✘•زهرا•✘• چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 23:34 http://www.zizialone.blogsky.com

قربون تو آجی مهربونم
ایشالله هرجا هستی دلت شاد و لبت خندون باشه :***

سلاام آجی جوون مهربونم...
فدایی داری عزیزم...
خیلی مهربون هستی نازنینم...
مینا رو ب خاطر کوتاهی در سر زدن ب دوستان خوب و بزرگوارش ببخش...
انشاا... سعی می کنم حجم کارم رو کمتر کنم و بیش تر ب دیدنت بیام عزیزم...
سلاامت و برقرار باشی نازگلم...

رامین دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 08:40 http://www.cheshmakdiary.ir

خدا رو صد هزار مرتبه شکر که سالم هستین و حالتون هم که عالیه !
واقعاً جای دیدگاهاتون توی چشمک خالیه !
تنها کسی که امید داشتیم سر می زنه و دیدگاهشو برامون می ذاره و متروکه نیستیم !

سلاام...
ممنون از لطف و محبت تون....
بی نهایت بزرگوارین...
لطف دارین...سعی می کنم منبعد بیش تر ب دوستان سر بزنم...
من رو بزرگوارانه ببخشین...
سلاامت و مانا باشین همشهری بزرگوار...

پاییزه دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 08:11

سلام قربوت بشم... خوبی خانمی؟؟؟

دلم واست یه ذره شده بوووود.... دق کردم از بس این وبلاگ رو باز کردم دیدم نیست....

دیگه از این کارا نکنی عزیزم...

قبول باشه طاعات و عباداتت...

عیدت هم مبارک دوست جووونی خودم.

خوشحالم که برگشتی.

سلاام عزیز مهربونم...
فدای دل مهربونت نازگلم...
منم دلم واست یه ذره شده ناز گلم...ولی چ کنم ک درگیری هام خیلی زیاد شده و سعادت دیار دوستان کم...
من رو ب بزرگواری خودت ببخش نازنینم...
طاعات و عبادت شما هم قبول درگه دوست...
انشاا...هر جا و ب هر حالی ک هستی شاد و سلاامت باشی نازنینم...
فدای دل مهربونت نازگلکم...

rouhi یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 14:20 http://koushesalam.blogsky.com

سلام.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما،
عید سعید فطر رو به شما تبریک میگم....

عیدتان مبارک...

ضمنا از اینکه دوباره می بینم که تو وبتون پست گذاشتین خیلی خوشحال شدم...
دوست داشتین به منم سر بزنین...

سلاام...
ممنون از لطف تون...
طاعات و عبادات شما هم قبول درگه حق...
عید شما هم مبارک...
ممنون و سپاس از حضور سبزتون...

محمد یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 11:12 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام...

عید فطر پساپس مبارک باد...طاعات و عبادات موردقبول درگاه حق....

سالم و پیروز باشید...

سلاام آقای مرادی...
ممنون از لطف و محبت تون...
طاعاتو عبادات شما هم قبول درگه دوست...
سلاامت و شادکام باشین...
سپاس از حضور سبزتون...

زهرا یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 00:31 http://www.zizialone.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام آجی مینااااااااا
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
وای که چقدر دلم برات تنگ شده بود اجی!!!!
عیدت هم خیلی خیلی مبارک
عباداتت قبول عزیزم

سلاااااااااام آجی زهرای گل و دوست داشتنی...
فدات عزیزم...شما خوب باشی منم عاااااااااالی عاااااااااالیم مهربونم...
فدای مهربونیت...عید شما هم خیلی خیلی مبارک و طاعات و عباداتت قبول درگه دوست نازنینم...

رامین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 22:22 http://www.cheshmakdiary.ir

درود بر شما همشهری
شما کجا بودین این همه مدت که من می اومدم ولی بلاگی در کار نبود ؟ چرا غیر فعال کرده بودید ؟
راستی عیدتون مبارک ، طاعات و عباداتون قبول درگاه حق تعالی
خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین ؟!

سلاام و درود فراوان...
اوقات ب کام...
خوبین انشاا...؟...
مورد خاصی نبود...یه مسئله ساده بود ک بهتر دیدم یه مدت غیر فعال باشم...
ممنون از لطف و محبت تون...طاعات و عبادات شما هم قبول درگه دوست...
خدا رو شکر مثه همیشه عاااااالی عااالیم...

انارک شنبه 27 تیر 1394 ساعت 17:28 http://anarakesorkh.blogsky.com

آره به قول معروف رمضان، تولدی دوباره برای یازده ماه پیش روست...

سلاام...
درسته، ماه رمضان، ماه خود ساختن، ماه صبر و شکیبایی و ماه رسیدن ب خود واقعی هستش...
ممنون از حضور سبزتون...
سلاامت و مانا باشین...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.