دلنوشته های کویری
دلنوشته های کویری

دلنوشته های کویری

دل نوشته

کرکره ها پایین!...




ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
از بس ک دست می‌گزم و آه می‌کشم
آتش زدم چو گل ب تن لخت لخت خویش
دوشم ز بلبلی چه خوش آمد ک می‌سرود
گل گوش پهن کرده ز شاخ درخت خویش
کای دل تو شاد باش ک آن یار تندخو
بسیار تندروی نشیند ز بخت خویش
خواهی ک سخت و سست جهان بر تو بگذرد
بگذر ز عهد سست و سخن‌های سخت خویش
وقت است کز فراق تو وز سوز اندرون
آتش درافکنم ب همه رخت و پخت خویش
ای حافظ ار مراد میسر شدی مدام
جمشید نیز دور نماندی ز تخت خویش
- حافظ -

از این ک بزرگوارانه همراه همیشگی من بودین و در تک تک ثانیه ها حضورتان را کنارم احساس می کردم بسی خرسند و خشنودم...
خداوند منّان را سپاس بیکران می گویم ب بوده ی شما عزیزان بزرگواری ک با تندی، اخم و خدای نکرده بی احترامی من، خم ب ابرو نیاوردین و سکوت کردین و نظر گذاشتین...
از مهربان همه ی عالم - یزدان پاک - خواهان بهترین ها برای شما سروران بزرگ و گرامی هستم...
شاید وقت دیگر، جای دیگر در کنارتان باشم!...
بدرود تا .....
نظرات 13 + ارسال نظر
خدیجه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:18 http://b-montazer.blogfa.com

کشتی نساز اى نوح ، طوفان نخواهد آمد / بر شوره زار دلها ، باران نخواهد آمد / شاید به شعر تلخم خرده بگیری اما / جایی که سفره خالیست، ایمان نخواهد آمد / رفتی کلاس اول ، این جمله را عوض کن / آن مرد تا نیاید، باران نخواهدآمد ...

پاییزه سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 08:23 http://kolbeyehpaeezi.blogsky.com/

برایت آرزو دارم

که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد.

که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را.

چو باران٬آبی و زیبا

بباری٬شادمانه روی گرد غم

به دور از دل گرفتن ها.

برایت آرزو دارم

به تنهایی نیالاید

خدا٬ این قلب پاکت را

و همواره به دستانت بیاویزد

چراغ راه خوشبختی.

بدانی آنچه را اینک نمیدانی.

برایت آرزو دارم

سعادت را٬طراوت را...

پیشایش تولدت مبارک شاخه گل زیبای مینا.

سلاام عزیزم...
فدای دل مهربونت ناز گلم...
خیلی متن ارسالیت قشنگ بود قند نباتم...
برای همکارم - فریحه جوون- خوندمش و فقط گریه کردم!...ن از ناراحتی از این ک دوستانی دارم ب زلاالی و پاکی آسمان...
دستان پر مهرت رو دورا دور می بوسم نازنینم...
ممنون از این همه مهر و عاطفه و محبت قند عسلم...
فدای مهربونیت...
مانا، سلاامت و بهاری باشی ناز گلم...

قاصدک سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 01:11 http://ghasedake-khialy.blogfa.com

سلام
دوسته خوبم؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا پست جدید نمیزاری؟
راستی یه چیز میخوام بگم!!!!
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

سلاام قاصدک جوون...
پست آخری هستش ک گذاشتم...دوست دارم یه مدت فقط از روش سنتی برای نوشتن استفاده کنم...
خیلی وقته لینک شدی نازنینم...
ممنون بابت حضور سبز و همراهیت عزیزم...
بهاری و شاد باشی همیشه....

محمد یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 18:52 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام...
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدین...
ما هنوز تازه شما رو لینک کردیم باز شما میخواین برین...!!
درهر صورت هر کجا که هستین سالم و سربلند باشین...

سلاام...
خواهش...
لطف کردین و سپاس از محبت تون...
رفتنم شادی همیشگی نباشه...
چ بنویسم و مطلب بذارم و چ ن ب شما و مابقی دوستان سر می زنم...
ممنون از لطف و محبت تون...
بهاری و سلامت باشین...

رامین یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 11:29 http://www.cheshmakdiary.ir

کجاااااااااااااااااااااااااا ؟!
من بدبخت 5 روز بیمار بودم ، شما رفتین ؟!
ای بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلاام...
واستون خصوصی توضیح میدم چرا و کجا میرم...
خدا بد نده؟!...هر چند خدا هیچ وقت بد نمیده...
انشاا...روز ب روز بهتر بشین و سلاامتی تون رو ب دست بیارین...
شاد و سلاامت و مانا باشین همواره...

پاییزه شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:52 http://kolbeyehpaeezi.blogsky.com/

برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پرشور

که از میانشان چندتایی برآورده شود

برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی

آنچه را که باید دوست بداری

و فراموش کنی آنچه را که باید فراموش کنی

برایت شوق آرزو میکنم. آرامش آرزو میکنم

برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی

و با خنده ی کودکان

برایت آرزو میکنم دوام بیاوری

در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار

بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی

پیشاپیش سالروز شکوفا شدنت رو بهت تبریک میگم شاخه گل زیبای مینا...

علی جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 18:40 http://ploton.blogsky.com

سلام

شماگفتین 24تولدتونه پس چرا وبلاگو داری تعطیل میکنی

تولدتون پیشا پیش مبارک باشه

سلاام...
درسته 24 اسفند ماه تولدمه ولی تعطیلی وبلااگ موضوع دیگه ای هستش ک ....
ممنون از لطف و محبت تون...
خورشید خنده ی خداوندی همیشه بر زندگی تون در حال تابیدن بادا!...

الف ص جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 18:36

سلاااااااااااااااااااااام........

سلاام و درود فراوان بر شما...
ممنون از حضورتون...

پاییزه پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:21 http://kolbeyehpaeezi.blogsky.com/

سلام خانمی ناز و مهربون
حضورت حتی از راه دور هم به آدم انرژی میده...

سلاام عزیز دلم...
فدای اون دل پاک و مهربونت ناز گلم...
لطف داری بی اندازه...
شایسته ی این همه مهربونی نیستم...
دستان پر مهرت رو دور را دور می بوسم قند نباتم...

قاصدک پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 15:19 http://ghasedake-khialy.blogfa.com

سلام وب خیلی مفیدی دارین
موفق باشین
به منم سربزنید

سلاام عزیزم...
ممنون از لطف و محبتت...
سلاامت باشین...حتماً...

پاییزه چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 22:32 http://kolbeyehpaeezi.blogsky.com/

سلام مینا جون.. چرا عزیزم. مشکلی پیش اومده؟
حیف نیست وبلاگ به این خوبی... نوشته های به این پرمحتوایی...

من تازه بهت انس گرفتم...

سلاام نازنینم...
فدای قلب پاک و مهربونت عزیزم...
لطف داری نازگلم...
اگه وبم رو ب روز نکنم مطمئن باش ب شما و تک تک دوستان سر می زنم عزیزم...
فدای تو قند عسلم...

خدیجه چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:42 http://b-montazer.blohfa.com

ایام عید نزدیک است ..........
آرام بخندید مبادا صدایتان به غریب مدینه برسد بانوی خانه ی علی در بستر است
.
.
.
.
.
.
نفس کشیدن برایش بس دشوار راستی نمیدانم این روز ها چه کسی موی زینب را شانه میزند
.
.
.
.
.
آرام بخندید دل حسین آشوب است کوچه،در،دیوار من دستی بلند است بروی مادر آری تمام اینها مدام در ذهن مرور میشود
.
.
.
.
.
آرام بخندید تشنه لب کربلا خردسال است ومادرش ...
مبادا ترک بردارد چینی نازک تنهایی این خانه .......
.

.
.
.
.
السلام و علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها ...

سلاام عزیزم...
منم این ایام رو بهت تسلیت می گم و امیدوارم در تک تک ثانیه های زندگیت حضرت زهرا(س) همراه همیشگیت باشن عزیزم...
سلاامت و مانا باشی نازنینم...

خاله ریزه چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 15:54

خواستم بیام بگم تنبل شدی که دیدم قایمکی آپ کردی

راستی وبت یه جوری شده که فقط با موزیلا برام باز میشه!!
سخته

بدرود تا کی؟؟؟

سلاام آجی نگار گلم...
فدات بشم عزیزم...البته فکرت درست بوده...تنبل شدم و حال نوشتن ندارم!...
نمی دونم چیش شده!...شاید مثه دلم بی حوصله و تنبل شده!...
قالبش رو عوض می کنم شاید درست بشه عزیزم...
فدای دل مهربونت نازنینم...
بدرود شاید تا همین حوالی!...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.