دلنوشته های کویری
دلنوشته های کویری

دلنوشته های کویری

دل نوشته

هوای سفر!...



هوا این روزها ناجور بهاری شده است!...
دلم سفر می خواهد!...
با چمدانی در دست...
و
کوله باری از مهربانی و عشق!...
از این جا تا بدان جا ک بتوانم!...


نظرات 5 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 14:40

ای بابا باز اومدم یه سفر برم هوا زمستونی شد تا دیروز همه جا افتاب بود به محض اینکه قرار شد برم بیرجند اینور باو برف و طوفان شد اونور هم باد و خاک و طوفان .
اصن حالا که اینجوره جمعه میام شهرتون مینا.تو که مشهدی و خوش بحالت منم میرم بیرجند

سلاام و درود فراوان...
اول پیش پیش خیر مقدم برای حضورتون در شهر کویری ما بیرجند...
دوم مشاهده می کنین تفاوت از زمین تا آسمان است...کویر نشینان قبل از شروع فصل بهار گرد و خاک دارن و طوفان شن...ولی بندگان خدا، هیچ وقت ن غری زدن و ن فریادی و اعتراضی...
سوم شاید منم جمعه بیرجند باشم...البته شاید چون اگه بشه و مامان بهونه نیارن باید ایشون رو بیارم مشهد پیش متخصص قلب...
بنده ی خدا چند وقته ک احساس ناراحتی دارن...

قاصدک یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 00:48 http://ghasedake-khialy.blogfa.com

سلام وبلاگتون عالیه
به منم سربزنید
منتظرم

سلاام و درود فراوان...
ممنون از حضور سبزتون...لطف دارین و بی نهایت سپاس...
چشم حتما ولی تنها ایرادی ک هست کد ارسال دیدگاه در قسمت نظرات بلاگفا برای من کلاا نمیاد و نمی تونم نظراتی رو ک تایپ می کنم و ارسال کنم...
منتظر حضور سبزتون هستم...شاد و نیک روز باشین...

rouhi پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 19:39 http://koushesalam.blogsky.com

سلام. خیلی خیلی ممنون که منو تنها نذاشتین...
واسه همه دعا کردم.
راستی از اینکه هم استانی هستیم واقعا خوشبختم.
do you come from؟

سلاام...
خواهش و ممنون از حضور سبزتون...
برای من هم مایه خوش بختی هستش...
در حال حاضر ساکن خراسان رضوی هستم...

رامین پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 10:39 http://www.cheshmakdiary.ir

سفر عالیه ... آدم باید بره سفر تا عوض بشه ، تجربه بدست بیاره ...
سفر عالیه ...

سلاام و درود فراوان...
باهاتون کاملاا موافقم...سفر برای کسب تجربه و برای تبدیل آهن وجودمون ب فولااد لازم و واجبه...
سپاس از حضور همیشه سبزتون...

پاییزه چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 07:22 http://kolbeyehpaeezi.blogsky.com/

سلام مینا جان.
وبلاگ بسیار زیبایی داری. مطالب زیبا و پرمحتوایی رو میویسی. قلم بسیار خوبی داری. خوشحالم که با تو آشنا شدم. موفق باشی خانمی.

سلاام عزیزم...
فدات مهربونم و ممنون از این همه لطف و محبتت ناز گلم...
برای منم سعادت بزرگی هستش ک با انسان شریف و وارسته ای چون شما آشنا شدم و از این بابت خدا رو شاکرم...
ممنون قند عسلم...
نیک روز و نیک بخت باشی همیشه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.